Tuesday, June 10, 2008

Photobucket

虽然我愿意

请让我靠近你轻轻对你说
别让我每个夜为你受折磨
是多么不容易才默默放手
为了我就当作这次为了我

别让我因为你被回忆折磨
而空气凝结了我们的脸孔
我别无选择
就算我们之间有什么问题 依然想念着你
虽然被放弃 虽然我愿意
就算我们之间有什么难题 黑夜我还想着你
心碎人孤寂 虽然我愿意(心还想着你)

再让我靠近你轻轻对你说
当我说我要你从此好好过
是真的否则我怎么肯放手
为了我就当作这次为了我
赐给我你现在幸福的笑容
别让恨冻结了我们的脸孔
请你做选择

my smiles and my laughter seems so faked.
i no longer smile like what i used to be.
im still lost without you.
whenever i think of that incident, i will still cry alone.

...
...

i know everythinq just won't be the same anymore.
& you won't be the same too.
hais.

有时候,我真的很怀念以前的我们.

anyway, tml i need to report at balestier ite at 83oam.
argh. balestier ite is at boon kenq lei! sooooo near uh?
anyone is kind to be my alarm clock tml?
b'cus i need to wake that stupid yan cong up also.
if i don't wake him up, he confirm late de. ~
i know i shld be heading to bed now, but i still don't like sleeping yet.

hopefully, i will have fun at balestier ite.
is there any handsome hunks there for sight-seeing? tsk..
(how i wish he is still there too.) sighs.


UNDERAGE PARTY @ ST JAMES on 12 june(thurs).
interested party PM me.


我很想你 ..

No comments: