Wednesday, May 09, 2007

smebody talk to me in msn jus nw .
talk to me bout age gap ting .
haiis . siians diiao !.
mkes miie tink of smethin which ii dun wish to tink bout it le .
if you really LOVE tat person , wad 4 mind so much ?.
i hate to tok bout e age gap topic lahs .

我知道我对你来说也许太年轻
我想我猜我问我终於了解
原来为爱流的眼泪 也是种甜蜜滋味
只想爱你 当我和你走在一起就已经决定
不看不听不问也不会放弃 是你让我了解自己 可以为爱那麼坚定
只想爱你 好想每天睁开眼睛就能看到你
知道我偶尔有一点任性 不管你做任何决定
究竟爱我还是逃避 Sorry我还是不会放弃爱你

dun treat miie cold at times , can ?.
pig pig pig pig pig pig pig pig !!!!

No comments: